twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fejlemények

Abydos 2009.08.20. 13:58

Hírek vannak ezerrel, tonnaszámra. Persze csak twitteren győzöm (vagy ott sem) őket megosztani veletek, aki nem olvassa, lemarad a szépségekről :)

Viszont volt egy oldal, ahol azóta ott voltam, amióta van PSP-m. Ez a PSP hungary oldal. Megmondom nektek őszintén, ilyen diktatórikus, szabályközpontú és feszült hangulatú oldalt nem nagyon láttam még internetes pályafutásom során. Így kénytelen voltam új oldalt kiszemelni, az ottani légkört nem bírom, így átjöttem a PlayStation Community-re. Itt minden barátságosabbnak tűnik, majd meglátjuk. Komolyan gondolom az ott létet, ezért egy elég nagy kis bemutatkozó szöveget hoztam össze oda. Ami azt illeti, így ide is kimásolhatom, a játékos múltamról szóló kis szösszenetet:

Üdvözlök mindenkit!
Hol is kezdjem... Az elején? Ok. Minden akkor kezdődött amikor az őseim.... és 2-3 éves koromban már megismerkedtem ezzel a csodálatos világgal, mármint a videojátékokkal! Kezdetek kezdetén még a Mario bros. volt a nyerő, így mondhatni Nintendo vér csörgedezik az ereimben, de hát a 90-es évek közepén már a számítógépeknek is örülhetett az ember, kezdetben egy Windows 95-ön volt szerencsém irtani a járókelőket a GTA-ban (olyan 6-7 évesen kb) még akkor nem is a nagyon nehéz missziók miatt játszottam ezzel, hanem mert élveztem a kocsikázást. De ne legyek ennyire vérengzősnek beállítva, a Mario ugyanúgy lekötött még mindig (ma is), Tetriszem is volt sőt, Jazz Jack Rabbit is volt a gépemen amin GTA-ztam Doomoztam meg Duke Nukemeztem. Korán kezdtem volna a 90-es születési évemmel az erőszakos játékokat? Lehet... De hát ha azok voltak a jó játékok, legyünk aktuálisak ugyebár :)
Természetesen itt ebben az időszakban raktam le stratéga hajlamaimat is. Ezen a gépen kezdtem el stratégiázni, a Command & Conquer Red Alert és a Warcraft 2 volt nálam a tuti nyerő. Előbbi a Tesla Coilok miatt, míg utóbbi a az építkezés miatt, jó stratégiákat lehetett alkalmazni, de ekkor még kódokkal toltam, ami ennyi idősen szerintem még nem bűn :) Természetesen egyéb hatalmas címek is forogtak kezeim alatt. Düne 2000, Dark Reign csak hogy pár jobb stratégiát említsek. Szép korszak volt na.

Nem sokkal később leszoktam a csalásról. Egy kis Gamernek élmény a sok egység, de ha már jobban értékeli az ember a játékot magát, akkor bizony leszokik erről, nem használja, mert az a legjobb ha önerőből győzöl... Akik ma is a csalásokat keresik, az vagy azért van mert:
-Nem tudnak játszani és nem tisztelik a játékot
-Fiatalok
-Vagy valami extrát keresnek, amit csak csalással lehet elérni

Akik multiban csalnak (és az életben is) meg igen is megérdemelnék, hogy a számítógépük elégjen a csalás benyomásának időpontjában, azonnal (akár hány millás gép)! Aki multiban csal, az egy nagyon gerinctelen alak (finoman szólva), szó nélkül neki ugranék az életben, csalók velem ne találkozzatok!

Kicsit szerteszét írom az információkat. "Hamarosan" jött a Windows 98 vele együtt új világok. Hamar rájöttem, hogy a Dosos parancsokkal simán ki lehet törölni a Windows könyvtárat, így hiába volt szinte csak "emulált" a DOS a Windows alatt, gyönyörű látvány volt, amikor láttam, a Windows maga alatt vágja a fát, és a windows könyvtár eltűnik, az asztalról eltűnnek a dolgok (akkor még a Windows mappában volt az asztal is), háttérképek stb. Majd még mindig működött a gép, de újraindulás után be is halt. Aztán be Windows CD (CD..) és felraktam, minden fájlom megmaradt, csak a Windowst raktam újra és minden működött :)
A gépem kiöregedett. Sajnálatos módon. A 100 mhz szép lassan kevés lett, új világrend alakult. 2000 környékén még sikerült egy erősebb Pentium MMX-et szerezni 266 Mhz el,Windows Milleniummal, de maga a gép már nem volt egy nagy szám. A Max Payne-t majdnem végigvittem, csak az a 3-4 FPS zavart kicsit. Szerettem volna komolyabb számítógépet, álmodoztam róla és kértem volna... Sajnos a családom nagyon kevés pénzből él és akkor még rosszabb volt a helyzet, napi egy túrórúdi és semmi egyéb, chipset szinte sose láttam, csak ha kaptunk ha más csokit hoztak az is nagy ajándék volt stb, így nem is erőltettem a dolgot.

---------- Csak egy beékelés

Míg nem kaptam volt egy fülest, miszerint apukám egyik kollégája eladni készül egy PS2-őt, hogy egy Xboxot vehessen.. Apukám azt mondta, választhatok. Box avagy Ps2-de nekem kell fizetni a nagy részét (igen, a sok rokon, a szegényes életmód és a húsvéti gyűjtögetés meghozta gyümölcsét, sose költöttem semmire, így összegyűlt 50 000 Ft-om), ha játszani akarok, konzolt vegyek, és ne gépet, csak nyeli a pénzt... Mérlegeltem, gondolkodtam... Kérdezősködtem is. Melyiket miért? Alapjáraton rengeteg játékot odaadott volna az ismerősöm, neki nem kell (ezért is volt 50) ha boxot veszek viszont semmim nem lesz hozzá... Nehéz döntés. Jobb grafika, avagy a nagyobb múltú konzol, nagyobb játékfelhozatallal. És itt alapoztam meg PlayStationos pályafutásomat, megvettem a Ps2-őt. Sokszor eszembe jutott, lehet rosszul döntöttem.. Sok jó játék kijött boxra (Sok Star Wars játék, nagy szívfájdalmamra) míg Ps2 re is jöttek. De ott voltak azok az ÁSZOK is amikre sosem gondolhattam azelőtt. GTA3, gyönyörű, Mafia, ma is sírok a csodálatos sztoriján, F1 játékok, Devil May Cry, Ace Combat és még sorolhatnám. Olyan gyönyörű grafikával, amiről a PC-sek álmodni sem mertek volna - (Hosszú zárójeles rész: sosem felejtem el azt az időszakot, amikor jött a GTA "4", minden újságban GTA 4 GTA 4 GTA 4 a legnagyobbak is folyton ezt ordibálták, amikor tudhatták volna, hogy a GTA San Andreas következik, a Vice City és az első GTA-mas helyszín Liberti City sorozatban, mert ugye az első GTA játékban ez a 3 város volt elérhető... Na mindegy, GTA 4 jött (ez egy olyan médiahiszti volt, amit sosem felejtek el, és a legnagyobb újságok ma is el követik ugynezt a hibát. Már gondolkoznak a GTA5-ön egyes nagyobb újságok szerint.. Mivan? Nem tanultok??? Hol van Vice City és a San Andreas GTA4 es feldolgozásban... Ennyire kezdők és amatőrök ezek a "szak" újságírók? És már megint elkezdték, erre DLC jött... Én ezt nem értem, de gratulálok, a hülyeség úgy terjed az interneten mint a sertésinfluenza Mexikóban... Legalább csak annyit írnának, következő GTA... Bölcsebbek lennének, és ha tényleg az 5 jön, akkor igazuk is lehetne))-, vagyis a San Andreas, és én előbb játszhattam vele mint bárki, bármelyik ismerősöm. Mindenkinek csordogált rá a nyála, én meg már végigvittem. Úgy érzem, ez a PS2-es pályafutásom csúcsa :) Hatalmas élmény PS2 es tulajnak lenni.

Az unokatesóm is nem sokra rá vásárolt konzolt mint én, azt tudni kell róla, hogy vele nőttem fel a videojátékok tekintetében, ő volt az akivel még a kazettákat cserélgettük és akivel mindig együtt játszottam ha tehettük. És ő egy boxot vett, figyelmeztetéseim ellenére, hiába mondtam, hogy tudok adni neki játékot. Hát nem jött össze, box...

Akkor kissebb versengés is volt, azon több effekt, jobb játékok stb, míg nekem más jutott, Star Wars Republic Commando nélkül kellett élnem napjaimat (nála viszont kijátszottam... 2x :D ). Ez évekig ment, majd jött a bumm, vett egy jobb számítógépet! Hopsz, ez nem jó, nekem még a régi van. Persze a konzol tartotta bennem az erőt, GTA San Andreas ugyebár, nagy kincs volt :)

Láttam nála, már új generáció van. A Tiberian Sun sosem volt a kedvencem, ez volt a gépemen, az övén viszont Red Alert 2 volt. Hm... Mit mondjak, megvetettem. Nem tetszett. Mi ez a grafika, mi ez a pörgős játékmenet... Hát nem nem nem... Aztán elkértem tőle, hogy jobban megismerjem. Felraktam...... Teszt...... leraktam majd újra.... leraktam majd újra... és végül..... ÉLJEN A RED ALERT 2, mint a legjobb Command and Conquer játék!!!

Itt kezdődött a C&C fanatizmusom csírája. Valószínüleg a Red Alert 2 lett a legtöbbször feltelepített játék a gépemen, elképesztően sokszor hallottam a telepítő zenéjét, és mivel első alkalommal telepítés után lelőhetetlen az intró, így azt is több százszor láttam már... Hatalmas játék, imádom!

Minden álmom az lett, hogy multiban tolhassam... Sajnos eme verzióm nem volt jogtiszta, mindent megpróbáltam az ügy érdekében. Arról álmodtam, hogy mások ellen játszhatok.... De erről később.

Meglett nekem is 14-15 éves koromra az első komolyabb gépem. P4 3 Ghz, 1 Giga RAM, és a kis kedvencem, egy Ati Radeon 9600 és XP. Húú de szép idők jöttek... Ám a PS2 sajnos ennek következtében hátramaradt. Doom 3, Medal of Honorok, Star Wars játékok és Half-Life 2, és egyéb szépségek költöztek a monitoromra. Ám eljött az idő, amikor ez is elavult lett. Váltottam. Egy 7600 Gt Nvidia került a birtokomba. Szép és jó volt minden. Közben kinyírták az Xboxot is, virultam is, hogy bezzeg a Ps2 re még csak most jönnek nagy címek. Vissza üldögéltem mellé. Ace Combat, Devil May Cry, Burnout ááááá, de szépek is.... Sőt, nagyon nagy Star Wars Battlefront függő voltam akkoriban, így a Ps2mön ment ezerrel a játék! Egyedül a botok ellen, leírhatom, mindent ismerek ebben a játékban (kivéve egyes bugokat), de élveztem, a mai napig élvezném, ha nem multiznék a gépen vele :)

Jött ám új világ is.. Méghozzá az internet segítségével. Elmondjam hogyan? Hááát én voltam olyan rendes ember, hogy kihasználtam más hanyagságát. Kicsit használtam már vezeték-nélküli internetét hogy úgy mondjam. Kb egy évig. Lakótelepen lakok, vannak itt jelek rendesen, és vannak olyan emberek, akik a legkissebb jelszót sem rakják rá. Azt használni meg nem illegális, csak azt, amit én esetleg feltörök. (persze volt olyan, hogy robot volt a jel neve, és a jelszó is ez volt hozzá. No igen, emberi hülyeség...) No, ez kb egy évig ment. Megismerkedtem MSN-el, internettel és a többiekkel, és Call of Dutyztam és Jedi Academyztem. Azért csak ezzel a 2 játékkal játszottam online, mert nagyon jók a netkódjaik, ugyanis azzal az írtó gyenge jellel amit fogtam, alig vagy csak néha nagyobb laggal tudtam játszani, igaz félóránként biztos megszakadt a net... Én lettem laggmester végülis, de akkor még Boba Fett néven játszottam..
Jött egy új világ, az emberek nem bírták elvisleni, hogy a netjükön élősködök, a környék ÖSSZES wireless kapcsolatáról letiltottak... Bajban is voltam, netre nincs pénzünk, mit tegyek... Sajnos el is vesztettem ezekkel az ismerősökkel a kapcsolatot, megszüntek a klánok amikben játszottam.

1 évig net nélkül... Ps2 új életet kezdett... 3. fénykorát élhette.
Aztán UPC 2 évig, röhejes netsebességgel és havidíjjal, tök jó hogy a régi előfizetőket leszarják, az újaknak meg mindent... Lett itt netnemulass, jött a házba a DigiTV és aratott. 10 Mbit/10 Mbit re fizettünk elő, hamarosan már 20 Mbit/10 Mbites netünk lett, fillérekért! A UPC azóta csökkenti árait, amióta a digi tömegesen veszi el az ügyfeleket...
Visszatértem internetbe, új ismerősök, komolyabb kapcsolatok stb. Rájöttem, tök jó lenne ha játékújságíró lennék. Sok minden történt. Kezdtük egy egyszerű C&C oldallal, a C&C 3 tiszteletére! Imádom a C&C3 mat, innentől lettem kőkemény, meginghatatlan Command and Conquer Fan így a Star Wars és a csillagkapu fanatizmusommal elég jól elfér! :D
Szal kreálgattuk, de az egyik szerkesztő elcseszett valamit, egész oldal oda. Újat kezdtünk. Kreálgattuk, már saját domainon gondolkodtunk, sőt, ennek tiszteletére kértünk az Electronic Artstól nyereményt bármit, de ők a legnagyobb megdöbbenésünkre egy eredeti C&C3 Kane's Wrathot ajánlottak fel!! Húúhaa! Az nem semmi! Támogatókat kerestünk az oldalnak, egész jól haladtunk amikor is, a legnagyobb magyar C&C oldal főszerkesztője megkeresett, hogy legyek ott admin... Rettenetesen sokat gondolkodtam, arra jutottam, csak akkor, ha a többiek is vele jöhetnek. Velem jöttek... Újjáépítettük az oldalt, és eközben a régi tagok meg csak ültek a babérjaikon, lényegében minket dolgoztattak! Semmit nem csináltak. Én írtam a leírásokat az ÖsszeS C&C játékhoz! Később úgy alakult, hogy teljesen egyedül foglalkoztam a közösséggel, és a hírekkel, otthagytam az oldalt...
Amúgy ezek elött Amerikából rendeltem meg a C&C Best of Saga gyűjteményt, amiben benne van a C&C First Decade (C&C1 től a Zero Hourig) és a Tiberium Wars! Gyönyörű, ma is minden nap játszok velük, minden nap...

Volt munkahelyem is egy netáruházban, onnan szereztem jó pár nagy címet (pl Orange Box, Red Alert 3, és még sok más), de nézeteltérés miatt elhagytam őket... Szép és jó volt, pénzt kaptam cikkeimért és játéktesztjeimért.

Aztán a jött a lehetőség. Nvidia új kártyákat hoz... Miket? 9600 okat. Hmm... Vártam.... eladtam a 7600 ot és vettem a 9600 ot és igen, megérte! Tadádádám! Azóta is az van. Nem rég, ez évben építettem köré egy gépet, a régi alkatrészek elad, jöttek az újak. Dual Core 2.6, 4 giga Ram, 600 Giga tárhely, Asus Xonar D1, és egy Asus alaplap jellemzi a mostani gépet.

Behalt a régi "lapos" monitorom amit a P4 eshez kaptam, így egy új kellett, most egy Asus vw195 figyel rám, vagy én ő rám, így beléptem a wideosok világába. Nem is akarok innen kilépni :D

Azért tárgyaltam ilyen sokáig a gépet, mert rájöttem. Mind szép és jó, de megint el fognak avulni az alkatrészeim, ki kell találnom valamit. A C&C re tökéletes a gépem, de valami hiányzik az életemből... Egy konzol...

Igen, előjöttek konzolos érzelmeim, hiányolni kezdtem ezt a világot, ugyanis egyik haverom, akivel párhuzamban fejlesztettük eddig gépeinket, mindig fej-fej mellett haladva, rájött, ez neki nem pálya, utálja fejleszteni a gépét, és vett egy xbox360-at... Konzolos lett ő is, pedig ő nem rendelkezett konzolos múlttal csak PC vel (max nálunk játszott vele, de akkor folyton). Én pedig a PS3 iránti plátói érzelmeimet gyakoroltam nap mint nap... Majd egyszer talán lesz is...

Aztán én is elértem amit akartam, maximumot kihoztam pénzemből és itt van, tadám, nálam, egy PSP 3000 ezüst, Resistance skinnel. Gyönyörű...
Nem volt könnyű ilyet találnom, használtat vettem, de személyesen néztem meg előtte, hibátlan, gyönyörű és mintha nem is használták volna, nagyon szép na. 38-ba fájt, de megérte. Így újra konzolos lettem, nem bánom. A gépem az internet, vagyis inkább az Opera Böngészőm rabja, a működése idején 100% ig Operát futtat, és emellett néha marad ideje C&C-ni is (pl most nyertem a cncnz.com segítségével cnc segítségével egy eredeti Red Alert 3 Uprisinget, újra megvan mind) :) Najó, arra mindig. Most kevesebb játékkal játszok gépen, viszont PSP az a fő játékplatform itthon. Imádom, és imádok konzolos lenni, imádok újra kényelmesen játszani és imádok csak játszani... :)

Persze ez csak az életemnek a játékos része röviden, a többi magánéleti dolgok nélkül, azért olyan is van, szerencsére vannak nagyon jó, normális barátaim, se én sem ők nem iszunk, cigizünk vagy drogozunk és normális, társadalomba beleillő emberek vagyunk :)

A jövőben is szeretnék valami írogatós cuccosban elhelyezkedni, sokkal élvezetesebb pénzt kapni azért, ha játszol nem igaz? :D Sajnos ez nem megy könnyen, de szeretném kamatoztatni a tapasztalataimat. Szeretném hogy értelme legyen a szórakozásomnak, és ne csak értelmetlen időpocséklásként tekintsenek rá az emberek.
 

Címkék: blog bemutatkozás én psp bejegyzés playstation

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr401325390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása