twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Amikor a PS2-őt választottam az Xbox helyett

Abydos 2008.09.20. 11:32

Réges régen, amikor még az én gépem volt a legrosszabb az összes ismerősöm között, felkínálkozott az a lehetőség, hogy egy PlayStation 2-vel vagy egy Xbox-al gazdagodjak. Hát pár napi kemény gondolkodás után, a Ps2 mellett döntöttem, úgy éreztem, nekem nem számít az, hogy egy kicsivel szebb a játék a másik platformon, nekem az számít, hogy jó játékokkal játszhassam. Meg is  kaptam mellé, egyből a MAFIA és a GTA 3 játékot, őket le is vittem, nagyszerű élményeim vannak azokról az időkről.

Igen ám, de hamarosan olyan nagy nevek jelentek meg Xboxra, mint Star Wars Republic Commando, Jedi Academy stb. Akkor így elgondolkoztam, azon, jó döntést hoztam-e. De nekem is jött pár olyan név, amiről az Xboxosok csak álmodhattak akkoriban, köztük van az Ace Combat (ma már xbox360 exklúzív :( ), Devil May Cry (multiplatform) és Forma 1. De természetesen minden új GTA erre jelent meg leghamarabb, szóval nem panaszkodhattam.

Teltek múltak az évek, jött a PC-m, aminek a 70% át mai napig használom, az akkori közép-felső kategóriás, 3Ghz-s p4, ddr 400 as 1 Gb és egy Ati radeon 9600.  
Ma a memória és a processzor még mindig ugyanaz, ma már nem a legjobb, egy Gforce 9600 GT vel próbálom kompenzálni ezt a történetet.

Egy kicsit hanyagoltam a Ps-t már, de még mindig minden nap leűltem Star Wars Battlefrontozni. És igen, elég soká, de én is rácuppanhattam a világhálóra, szegény PS pihent, bár megérdemelte. 

Aztán jött a drámai hír. Az Xbox halott, a Microsoft megőlte!
Tudjátok mnnyit hallottam a "hülye" Xboxosoktól (nem a normálisoktól), hogy én milyen hülye voltam, hogy PS-t vettem, mert az Xbox szebb, jobb, okosabb, ja, csak mégis én röhögtema  végén, mert nekik egyik napról a másikra nem jött ki több játék.
Bolondok, sokan meg is vették az Xbox 360-at, amit sosem vettem volna meg anno 100 000-ért úgy, hogy minden 3. behal. Persze akkor okoskodtak, hogy nem is hal meg meg minden, tök jó gép. Persze, jó játékok jöttek ki rá és a sok begyepesedett állat, egyből aztmondta, hogy ezért sokkal jobb, mert jobb játékok vannak. Titkon azért reméltem, hogy a bizonyos 7 hónao után már vinniük kell szervízbe a 3 LED miatt...

Végülis úgy jött ki a lépés, hogy még a Microsoft is elismerte, hogy siettek, ezért szar lett a gép hűtése, nem tesztelték rendesen, kiadtak egy pocsék konstrukciót és ráadásul a mai napig alig változtattak ezen.
De persze a sok VAK fan, továbbra is azt szajkózta, hogy ez nem is igaz, mert a Xbox jó...
Na ezek után száltam ki a vitákból, semmi kedvem nincs az ilyen bennszülöttekkel vitázni, főleg úgy, hogy ezek 90% 10-12 éves, ők aztán tudják mi a jó.

Persze a PS2 sem maradt adós, olyan névvel, mint a God of War, belopta magát újra az emberek szívébe, és hamarosan jött a GoW 2 is, ami ugyancsak nagy siker lett.
Az Xbox hol van? Egy nagy sikersorozatot tudott csak létrehozni, a Halo-t. Ez volt anno a nagy Xbox, amivel az emberek leüthették egymást, akkora volt mint egy asztali gép.

A mostani konzolháború már nem érdekel annyira, én a PS3 nak szurkolok, hiszem, hogy idővel sárbatiporja a Boxot, mert a Microsoftnak csak az üzleti előny volt a cél, és szerintem ez hosszútávon már nem kifizetődő.
A Wii ről is megvan a véleményem, én csak annyit mondok rá, hogy csak akkor élvezetes igazán ha több ember játszik, és hosszútávon megunható, ez látszik abból is, hogy a játékeladásokkal, egy kettő cím kivételével nem büszkélkedhet. 
Szerintem ha az ember elfárad a tanulásban, vagy a munkában, nem a Wii elé fog leűlni, hogy hadonásszon, hanem a távirányítóért, vagy a gamepadért nyúl, hogy pihenjen.
Az embert inkább csak a kiványiság hajtja, és sok esetben 2 hét után elfelejtődik a gép.

Szerencsére megkaparintottam egy végigjátszás erejéig PS2-re a SW: Force Unleashed játékot. Még az is lehet hogy videóbemutató lesz belőle, ki tudja? :)

És még egyszer PS2 vs Xbox: 1-0, a Ps kiütéses győzelme ;)

Címkék: én videojáték xbox bejegyzés playstation

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr88672590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SavUdvar 2008.09.20. 19:28:31

Heló!
Ebben van is igazad meg nem szerintem. Ps2 van nekem is és azzal meg vagyok elégedve, de ps3-at nem akarok venni az tuti. Túl drága beruházás és most jelenleg a box360 kifizetőbbnek tűnik. Meg ha jól tudom annó a microsoft a nintendo-t felvásárolta és rendelkezik azokkal a játékjogokkal. Box360 ugye jönnek ezek az arvade játékok amiket pontokért lehet letölteni a gépre és sok régi 2d-s játék van már rá.
Eggyet mondok csak az Ultimate Mortal Kombat 3 szerintem azóta sem jött ki jobb mortal rész talán a shaolin monks, de pl ott az mortal armageddon hiába a sok kari de a látványos combo-k eltüntek tehát ilyen merev karik vannak benne és az irányítás siralmas neki. Tehát egyre több játék jön ki box360-ra pl ezek k a tipusúak aközül ami annó nes, snes-en voltak és az én szempontomból ez nem elhanyagolható. Én azt mondom a régi retro játékoknál kevés az olyan ami jobb. Hiába ilyen grafika olyan grafika ha 1 óra mulva megunom nem jó az új játékok szavatossága.
Szal nálam most az xbox360 a nyerő nem pedig a ps, amit sajnálok mert mindig is ps párti voltam, de ez van.
Nos ennyi lenne lehet nem jól fogalmaztam meg a hozzászólásomat, de sosem volt jó fogalmazó képességem.

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.09.20. 19:55:39

Üdv!
Én a sima boxot húztam le legfőkép, manapság már láttam 34 ezerért is boxot, aztmondom, az már megéri. Én a legeslegelső boxokra mondtam, hogy elhamarkodottak voltak, és ár érték arányban nem érték meg a pénzüket, mert utána vihetted szervízbe, ami szerintem egy 100 000 forintos gépnél nem megengedhető.
Mostmár 34 ért megérheti megvenni, főleg a játékok miatt, de még mindig ott lesz a kaszás a gép felett, és akármikor magával viheti a boxtemetőbe.

Mellesleg a box a sikerét a Warezolhatóságnak is köszönheti, a PS3 mal szemben.

A Nintendo felvásárlásáról nem tudok, nem hiszem, hogy ilyen létezne, és amúgy is, akkor a sonic meg a mario részeknek illetve a belső fejlesztésű játékoknak ki kéne jönnie boxra.

SavUdvar 2008.09.23. 00:21:48

Na ide írom akkot remélem el is olvassa valaki.
2002-es hírben olvastam hogy a microsoft a nintendot felvásárolta vagyis a rare-t. Van az az xboxlive.uw.hu oldal na ott sok játékot meg tudsz nézni hogy mi jött ki arcade-ra. Tudom mario nincsen de a contra is pl nintendo game volt.

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.09.23. 07:05:57

AZ hogy valaki felvásárol egy olyan céget, ami a nentendóra csinál játékokat, az nem azt jelenti, hogy a Nintendót vásárolja meg.
Pl. jó példa erre a Bioware. A Lucasartsnak készített játékokat, de most az EA megvette és lett a Mass Effekt. Nem az egész Lucasasrtsot vette meg, és mellesleg soha nem lett volna annyi pénze a Microsoftnak, hogy megengedjék maguknak azt, hogy megpróbálják megvenni a Nintendot.
Most az EA még a tavaly csődközelben álló Take Two-t se tudta megvenni, egy Nintendo azért már tényleg nagyobb falat.

Nem a Nintendót vették meg, hanem egy olyan csapatot, akik arra fejlesztettek és most kiadják a boxra a Viva Pinata játékokat.

SavUdvar 2008.09.23. 18:17:25

Igen elnéztem bocsánatot is kérek csak a hír egy részére emlékeztem. www.sg.hu/cikkek/24269/a_microsoft_felvasarolta_a_jatekfejleszto_rare_t
Itt a link ahol annó olvastam mondom megkeresem már.
süti beállítások módosítása