twitter

twitterem közvetlen elérése

Friss topikok

Címkék

abydosnovella (6) ace combat (3) activision (7) agyrázkódás (6) agyrázkódás (3) anime (4) április 1 (3) atomenergia (1) atomerőmű (1) autó (1) az emberiség utan egy nappal (4) a jelen árnyai (1) battlefield (4) battlestar galactica (1) bejegyzés (571) bemutatkozás (3) bemutató (263) bio etanol (1) bkv (4) blog (210) böngésző (5) command & conquer (95) con (1) convention (1) crysis (3) csernobil (1) csillagkapu (6) cunami (1) devil may cry (2) diablo (1) dragon age (9) durva (42) electronic arts (8) én (389) energia (1) érdekes (81) étel (5) facebook (1) felhívás (4) figyelem (7) figyelmeztetés (8) film (37) final fantasy (4) fokusima (1) földrengés (1) forma 1 (15) fortix (1) fülpiszkálók (1) fúziós (1) galaxy s (3) games (1) garrys mod (2) google (1) gyűjtemény (2) half life (1) hang (1) hiba (3) hír (3) húsvét (1) ingyen (16) interjú (3) iphone (2) iskola (1) japán (1) játék (3) jutalom (1) karácsony (5) kép (15) kérdőív (6) kommentár (33) könyv (15) környezetvédelem (1) kritika (34) lego (2) littlebigplanet (7) lopás (9) mafia (1) mala khal (8) manga (4) mese (2) mobil (9) mod (2) mozi (2) napenergia (1) need for speed (7) nem vicces (2) nintendo (1) novella (7) nyalóka (1) opera (14) paintball (3) pálya (1) pc vs konzol (4) playstation (37) playstation 3 (10) pokemon (9) portal (1) psp (41) psp2 (1) rádió (1) radiokatív (1) rajz (32) recept (1) roland könyv (4) schmittesen (1) show (1) smarter hungary (8) sorozat (7) star (1) starcraft (2) star wars (38) steam (7) szélenergia (1) teszt (10) tesztelés (3) tipp (1) tudomány (5) tudósítás (1) tv (2) twitter (1) végigjátszás (4) vicces (137) videó (358) videojáték (362) vízenergia (1) wars (1) webizód (4) wii (1) windows (12) world of warcraft (3) x7 (1) xbox (5) xfire (1) zene (14) zéró emisszió (1) zombi (1) Címkefelhő

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

A kezdet!

Abydos 2008.08.22. 10:28

 

Üdv Mindenkinek!

Nem tudom hol is kezdjem. Ez egy elég hosszú történet. De mivel ez egy blog, belefér :)
Minden tavaly kezdődött, amikor megismertem két, azóta jóbarátomat az akkori legújabb Command and Conquer révén, vagyis a Tiberium Wars miatt. Ők lennének ezek az elveteműltek ABC sorrendben: Csapatmester és Peti. Jókat játszadoztunk ezzel a remek stratégiai játékkal, míg egy nap úgy nem döntöttünk, saját weboldalt nyitunk neki, ez lett a twhelp.extra.hu. Időközben Skypon is felvettük egymással a kapcsolatot, így készítettük a weboldalt, kisebb nagyobb nehézségekkel. én anno oda fórummoderátorként kerűltem, mondanom sem kell, hamar abbahagytam a moderálást, mivel szinte senki nem írt a fórumba, najó, írtak, de azok az általam kitalált játékok miatt, hogy folytasd a szóláncot meg ilyenek. Elkezdtem képeket feltölteni (nem  egyet, ezret és egyesével) és hamarosan már hírszerzőként folytattam pályafutásomat.

Az oldal életében új fejezet kezdődött. Eldöntöttük, lecseréljük az akkor használatos motort, újat csinálunk, kibővítjük az oldalt egy teljes sorozatra, így már nem csak a Tiberium Warssal foglakozhatunk, hanem a teljes C&C Sagával. Ez mind szép és jó lett volna, de egy fatális hiba miatt minden tönkrement. De ahogy mondom, minden. Egy kód elírásával a teljes oldal és annak tartalma eltűnt, teljesen megsemmisűlt a twhelp, szóval teljesen előlről kellett kezdeni az egészet, a hírek, cikkek, leírások, KÉPEK!!!! mind elvesztek. Az a sok kép. Több óra munka, sok óra munka, rengeteg óra munka amit a képekbe pocsékoltam. Állítom az összes C&C-s képet feltöltöttem, amit a google megtalálhatott akkoriban. Ez nem kevés képet jelent. Több száz megáról beszélünk. Na mind1.

Nem sokkal késöbb elindult, a még ma is működő cnchq.extra.hu. Ez az oldal már az összes C&C-s játékkal foglalkozott, az akkori konkurencia a cnctw.hu-nál jóval frissebb oldal volt hírekben és tartalomban is egyaránt. Habár új tagjaink lettek, tőrzstagjaink, akiknek mai napig köszönjük, hogy kivették a részüket az oldalról, sajnos elég kevesen voltunk, majdnem méghogy kevesebben is, mint a twhelpen.
 

Hamarosan megérkezett közénk a Kane's Wrath, de elötte egy Dark Prince nevü felhasználónk, felajánlotta segítségét, hogy segítené az oldalt és ő is szívesen lenne admin. Hamar befogadtuk a csapatba, szinte azonnal megosztottuk egymással, skype, msn és az azóta is használatos ventriló adatainkat és minden nap tartjuk a kapcsolatot egymással.

Szóval megérkezett hozzánk a Kane's Wrath, láttuk, hogy a cnctw.hu-nak rengeteg tagja van és csak ontja magából a nyereményjátékokat.
Gondoltam, mi is szervezhetnénk nyereményjátékokat. De ehez külső segítség is kellene, sajnos saját pénzből nem bírtuk finanszírozni a dolgot. 
Felvettem a kapcsolatot az EA-vel, nem volt könnyű a megtalálni a megfelelő embert, de szerencsére jó emberek dolgoznak ott és hamar megértő fülekre találtam. (ha ad rá engedélyt, esetleg olvassa a blogot, szívesen kiraknám a nevét). Apró tárgynyereményekre gondoltam, hogy tudna-e adni valami KW-s kütyüt, amit ki lehet sorsolni a tagok között. Sajnálattal közőlte, nincs semmi ilyesmiük, a Red Alertre tartogatják. De van egy felajánlható Kane's Wrath játékuk... Ja bocsi. Egy kicsit sem örültem neki :P

Hosszabb gondolkozások árán kiötlöttük, mik legyenek a kérdések, szerintem nem a legnehezebb kérdéseket tettük fel. Meg is lett a nyertes, remélem sok boldog órát okozott neki a játék.

Mi is, jó rajongók révén azonnal lecsaptunk a KW-ra, de mint kiderült, eléggé bugosra sikeredett. Sajnos a szememben soha nem fogja visszaadni azt az élményt amit a Tiberium Wars adott, de persze sokaknak ez a játék lett az etalon.

Úgy döntöttünk, a nyereményjáték után új oldalt nyitunk. Új domainnévvel, így elhagyhattuk volna az extra.hu-t. Nehéz volt a névválasztás, szavazásra bocsátottuk a szerintünk a legjobbnak tartott neveket. Végül a szavazás alapján nyert a commandconquer.hu. Már összeis gyűjtöttük a pénzt, minden megvolt, már csak utalni kellett volna a domain regisztrációra a pénzt és ekkor keresett fel engem Morpheu$, a cnctw.hu főadminja, hogy megkérdezze mik a terveink. Elmondtam, az ő ajánlata viszont az lett, csatlakozzunk hozzájuk, mert neki is nagy tervei vannak.

Természetesen megbeszéltem a többiekkel, ők simán belementek, gondoltam akkor jó, megyek én is. Hát, hamarosan mindannyian vegyes érzelmekkel kezdtünk el dolgozni. Az első dolog ami "fájt" az az volt, hogy már nem mi vooltunk saját magunk főnökei. Eddig úgy dolgoztunk, hogy egymást segítve, egymást támogattuk, közösen építettük fel a dolgokat. Itt sajnos hamar szembesűlnünk kellett a korlátokkal, miszerint nem kapunk FTP-t, minden döntést jóvá kell hagyatni, mindenről mindent kell tudnia Morpheusnak.
Főleg Petinek és Princenek okozott nehézséget az FTP hiánya, mivel új témán kellett dolgozniuk ami nem más mint a mostani Tiberium.hu-n is van. Igen ám, de ha nincs ftp, nem lehet témán dolgozni, kénytelenek voltak saját maguk extra.hu-s címeket létrehozni, és ott kisérletezni. Ezt is mindig meg kellett mutatni Morphnak. Sok gond volt, de végülis hárman csapatmester közreműködésével megoldották ezeket. Én sajnos nem értek ezekhez, én a tiberium.hu-n is átvettem a cikkírást és hasonlókat. Tartalmak feltöltése stb. Apropó, hova lett a cnctw.hu gárda? Igen, ők olyan szépen felszívódtak, mintha sose lettek volna, néha-néha bejelentkeztek, volt aki mint nagy cnctw-s osztotta az észt, volt aki együttműködő volt.

 

Elkészűlt hát a tiberium.hu. Az emberek szerették, imádták, de új játék jelent meg a horizonton, Red Alert 3...
A  következő lépés a redalert.hu lett volna, oda is megkaptam a megtisztelő segédszerkesztői státuszt.  De a hírezést a tiberium.hu-n folytattam egészen a redalert.hu beindulásáig. Na de az a beindulás... hö-hö. Syska is először hallatott magáról igazán, miszerint új témát csinál az oldalnak. Morpheus le akarta állítani a munkálatait, de ezzel együtt a mi tiberium.hu-s témánk is veszélybe kerűlt. Az ok máig ismeretlen számomra, elvileg valameik ismerőse mondta, hogy csinál egy csodálatos témát az oldalaknak, nem lett viszont ebből semmi. 

Nagy nehezen beindúlt a redalert.hu is,  és igaz, hogy a régi  cnctwsek dolgoztak rajta,de ahoz képest elég lassan pakolták össze... Oda is híreztem, meg minden, ott is dolgoztam. Dark Prince volt az egyetlen, aki nem akarta bevállalni a redalert.hu-t, ő sok vita árán mára már kiharcolta a teljes jogot a tiberium.hu-ra :)
Kiharcoltuk a Generals.hu-t is, ott egy alvó közösség volt, a legújabb hír a generalson egy boldog karácsony üdvözlet volt, szóval  értitek. Azonnal belevágtam a közepébe, az alvó közösség felébresztése érdekében egy bajnokságot szerveztem rögvest és jobban sikerűlt mint vártam :)

Eközben mindannyian elégdetlenek voltunk. Az elismerés hiánya, akadályok tömege és nagyképü emberek mind-mind elvették a kedvünket ezektől az oldalaktól. Összevesztem a magyar WCG-s szervezővel és egy játékossal is. Nem nevezem nevén, pedig elvileg név ebben az országban.
Ilyen pocsék szervezést mint amit a WCG magyarország bemutatott nekem...
 

Szal a lényeg. Nekem ez lett volna az első "WCG-m"(gamer világbajnokság). Sőt, még jelentkeztem is, gondoltam játszok egy jót. De miután megláttam milyen pocsék az oldaluk, sok minden besejön, ki akartam lépni. Természetesen nem lehet. Teltek a hónapok és az egyik reggel arra kelek, hogy msnen írt az egyik játékos, hogy most van a meccs. Mivan? Milyen meccs? Semmi, ismétlem erről semmi hírt nem kaptam, még más se tudta kirakni az oldalra, mivel a tisztelt szervező mint utólag kiderült, éjjel 1 órakor egy hírkommentben közölte, hogy reggel WCG meccs van. Nem tudom a többiek hogyan tudtak róla, de vagy privátban vagy valahogy őket értesíthették, mivel csak a "nagy nevek" voltak ott, senki nem volt ott a kisemberek közül. Volt egy Lan meccs, arra sem mentek el sokan, én spec azért nem mentem el mert pízért volt a nevezés. Valószínüleg más is ezért hagyta ki. Gondoltam van még egy meccs, nincs gond, ezt kihírezem, hogy minél több ember legyen ott, mindenki játszhasson egy jót. Erre megint arra kelek egy reggel, hogy vége a versenynek és hogy senki nem ment el.
Hát persze hogy senki nem megy el, én azelött kerestem az oldalon, hova írták ki mikor lesznek a versenyek de sehol semmi. Persze kommentben elkezdtem panaszkodni, erről a versenyről ki tudott és egből elkezdtek engem szidni, hogy milyen admin vagyok én hogy nem hírezek meg minden. ÁCSI! Miről beszélünk? Sírnak hogy nincs elég ember a wcg-n és ezért már lényegében én voltam a hibás. Na akkor most jöhet a gondolatmenet:

Először is, miért nem küldenek emailt a játékosoknak, hogy figyelmeztessék őket a meccsekre. Azt hittem, ez alap egy nemzetközi versenyen, de itthon úgy látszik szerintük hülyeség, vagy csak velem vana  baj?

Másodszor: Miért én hírezzem őket? Ők hírezzék magukat! Vagy, küldjenek hivatalos közleményt a híroldalaknak, hogy meccs lesz ekkor és ekkor. Miért én figyeljem őket. Na ilyenkor lehetne mondani mert ez a dolgom. De áljunk meg egy szóra!
A WCG-nek vannak támogatói, szponzorai, nem is egy. Ezek a Szponzorok nem azért reklámoznak, hogy 2 illetve 4 játékos lássa ezeket a reklámokat. Így, ha egy ilyen wcg fenn akarna maradni, nem egy híroldalt kéne hibáztatnia, hogy miért nem hírez és ezért nem jön senki, hanem önmagát, hogy miért enm volt képes egy emailt küldeni a játékosoknak és a híroldalaknak. Nekem nincs szükségem arra, hogy kitegyem a wcg-t az oldalamra. Miért is nincs? Azért, mert attól hogy én reklámozom őket, nem kapok semmit! Semmi pénzt, semmi fizetséget nem kapok úgy egyáltalán a munkámért, hobbiból űzöm. De ők, azért kapnak pénzt hogy játékosok játszanak. Ennyi pénzből igazán juthatna nekik egy email értesítőre, mert jövőre úgy ott fogják hagyni a wcg-t a szponzorok, mert nem játszik senki, mint a huzat. Akkor kinek az érdeke is hogy megtegyen mindent azért, hogy játszanak az emberek? Nem az enyém, a szervezőké, őket hagyják majd ott, nem engem, nem az én bajom lesz, ha az a pár játékos nem tud kijutni. Majd jövőre ők nyalizhatnak, hogy jöjjenek vissza a szponzorok. Nem tudom leváltható e a magyar wcg-vezetője, de ajánlom az ország érdekében, hogy azt a trehány munkát amit ő végez, ne fizessék, váltsák le, új vezető kell, akinek legalább egy csöpnyi esze van. Nem beszélve arról, hogy a WCG-s oldalon nincs kinn az, hogy a tiberium.hu támogató lenne, ergo semmivel nem tartozik a tiberium.hu a wcg-seknek, nem kötelességem az ő reklámértéküket növelni, de az biztos, hogy soha nem reklámozom ezután azt a wcg-s bandát, ami még egy Counter Strike ot csapatot sem képes indítani, mert nincs szponzora. Jövőre, semmilyen játék nem lesz, mert egyáltalán nem lesz szponzor. Grat a magyar szervezőknek, így kell a világ elött leégetni egy teljes Magyar közösséget. Ha nem érthető a monológom a wcg-ről, nem baj, ezt indulatosan írtam, így is marad, ez a véleményem, természetesen lehet nicncs igazam :)

Ennek köszönhetően, hogy az oldalnak ne romoljon a "hírneve" magamra vállaltam a felelősséget, én vagyok a hibás mert nem voltak játékosok mert nem híreztem bla bla bla. Mondom, csak az oldal érdekében tettem.

Ez volt az utolsó csepp a pohárban, ezért hagyom most ott a tiberium.hu-t és a redalert.hu-t. 
A többiek Prince kivételével mind otthagyják az említett oldalakat.
Ezért indítjuk most útjára ezt a blogot, ez a rövidke története az egésznek.
Itt arról fogtok hallani, ami minket is érdekel. Személyes és hivatalos dolgokról egyaránt olvashattok majd. Van egy klánunk amiről majd Prince fog beszámolni nektek, van még World in conflict közösségünk, vannak még játékok és vannak még kapcsolataink, szóval ha ezt a blogot olvassátok, nem fogtok unatkozni!

Üdvözlünk minden errejárót!
Török Roland voltam, alias abydos

Címkék: bemutatkozás

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://gameworld.blog.hu/api/trackback/id/tr14627315

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gerey 2008.08.22. 16:49:44

Sok sikert a bloghoz, ami a tiberium.hu-n megy mármint WCG ügyben az egy vicc...
Én tavasszal néztem az oldalukat (WCG) 2005 max 2006 os szabályzatok voltak kint, szerintem ez elmond mindent, hajrá fiúk jók vagytok...

ui: Abydos te ugye nézel(tél) SG-t, csak a neved alapján... :D

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.08.22. 18:00:01

Persze, nagy Stargate fan vok, persze csak a Star Wars és a C&C meg hasonlók után. Az AXN en nézem a Csillagkaput, most volt 1 hónapig AXN Scifi-nk azon minden nap néztem 2 részt, szal igen, az alapján. Amúgy vicces, mert amikor eszembe jutott ez az abydos név, eszembe sem jutott, hogy a Csillagkapuból rémlik :)

D@rkPrince 2008.08.22. 18:24:19

Igen nekem is kicsit vicces volt a szituáció, de sajnos én nem nagyon sokat tehetek az ügy érdekében. Szinte minden követ megmozgattam én is hogy legyen egy jobb közönség. Majd meglátjuk ki mellett állnak az emberek...

Abydos · http://abysan.com/blog 2008.08.22. 18:44:34

Közben az említett játékossal lebeszéltem a dolgokat.
De már elköszöntem a redalerten, kicsit rossz érzés, de sztem jobb lesz így

takipepe · http://www.designuniverzum.gportal.hu 2008.08.22. 19:32:16

Na sziasztok! :)
Elösször is szeretném Abydos-nak megköszönni, hogy email-be felvette velem a kapcsolatot és személyesen hívott meg az oldalra...
Természetesen örömmel jöttem és örülök, hogy ismét köztetek lehetek. Rendszeresen láthattok majd tőlem kommenteket mint anno a cnchq-n... és ezzel rá is tértem egy másik témára.

Én nagyon szerettem a cnchq-t. Szinte az életemhez tartozott, és azt hiszem ez látszott is. Nem kevés látogatásom volt, szinte minden nap, minden órába fent voltam és kommentelltem, csevegtem. Mikor meghallodtam, hogy összebútoroztok a cnctw-vel akkor már tudtam, hogy nem fogtok látni, ugyan is én tagja voltam az ottani csapatnak és csak annyit róla, hogy - nem igazán tetszett a légkőr -. De mivel nagyon szeretem a C&C-t így megpróbálltam a tiberium.hu-t is, de hiába volt egy új oldal és hiába voltatok ti ott, akkor se nagyon válltozott az eredeti légkőr így úgy döntöttem, hogy ideje tovább állni... hát ennyi a tőrténetem röviden
süti beállítások módosítása